Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4769
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛущик, Марія-
dc.contributor.authorГуцало, Діана-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:08:53Z-
dc.date.available2024-02-23T12:08:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2708-4949 (print)-
dc.identifier.issn2709-9776 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4769-
dc.description.abstractНаукове дослідження присвячене аналізу особливостей розвитку карнавального туризму в Україні. Здійснено характерис-тику напрацювань вітчизняної туризмознавчої науки щодо досліджень карнавального туризму як в Україні, так і у світі. За результатами моніторингу карнавальних подій в Україні, виявлено специфічні риси українського карнавалу: організаційні (наявність карнавального «маршу»; підготовка до проведення карнавалу на рівні громадського управління: складення програми заходу, проведення реєстрації учасників, формування призового фонду тощо; підготовка, на належному рівні, учасників карнавальної ходьби: пошиття/ купівля костюмів, масок та прикрашання транспортних засобів відповідно до теми заходу; використання народних пісень та музичних інструментів) та стилістичні (обов`язкова конкретна тематика карнавалу; в деяких видах карнавалів − наявність обрядів, повязаних з ворожінням, очищенням від нечисті та направлених на «благословення»; відображення народних повір'їв, приказок, легенд, казок у формі невеликих театральних дійств, де кожен учасник виконує певну роль). Досліджено ринок карнавального туризму в Україні, охарактеризовано особливості організації карнавалів різного тематичного спрямування: релігійного, розважального та культурного. Описано найвідоміші карнавальні події України (Маланка, День міста, День сміху, День знань, Хелоувін, театральні та іменні карнавали). Проаналізовано пропозиції турів даного виду туризму в асортименті програм внутрішніх туроператорів України («Патріот», «Відвідай», DM ТУР СЕРВІС, «ДінайТур», «Рожева Чайка»). На підставі комплексного аналізу щодо рівня розвитку карнавального туризму, констатовано його низьку популярність в Україні, слабку обізнаність про даний вид туризму як серед українців, так і серед іноземців, скромне видове різноманіття карнавалів, локальний, місцевий характер карнавального руху в державі, відсутність правового регулювання карнавального ринку та відсутність в достатній мірі інструментів для заохочення брати участь в карнавалах.uk_UA
dc.description.abstractThe scientific study is devoted to the analysis of the peculiarities of the development of carnival tourism in Ukraine. A characterization of the achievements of the domestic tourism science in relation to carnival tourism research both in Ukraine and in the world has been carried out. According to the results of the monitoring of carnival events in Ukraine, specific features of the Ukrainian carnival were revealed: organizational (the presence of a carnival «march»; preparation for the carnival at the level of public administration: drawing up the program of the event, registration of participants, formation of the prize fund, etc.; preparation, at the appropriate level, participants of the carnival walk: tailoring/buying costumes, masks and decorating vehicles in accordance with the theme of the event; use of folk songs and musical instruments) and stylistic (a specific theme of the carnival is mandatory; in some types of carnivals − the presence of rites related to divination, purification from impure and aimed at «blessing»; reflection of folk beliefs, sayings, legends, fairy tales in the form of small theatrical actions, where each participant performs a certain role). The market of carnival tourism in Ukraine was studied, the peculiarities of the organization of carnivals of various thematic directions: religious, entertainment and cultural were characterized. The most famous carnival events of Ukraine are described (Malanka, City Day, Laughter Day, Knowledge Day, Halloween, theatrical and name carnivals). The offers of tours of this type of tourism in the range of programs of domestic tour operators of Ukraine («Patriot», «Visit», DM TOUR SERVICE, «DinayTour», «Rozheva Chaika») were analyzed. On the basis of a comprehensive analysis of the level of development of carnival tourism, its low popularity in Ukraine, weak awareness of this type of tourism both among Ukrainians and foreigners, a modest diversity of carnival types, local, local character of the carnival movement in the state, lack of legal regulation of carnival market and lack of sufficient tools to encourage participation in carnivals.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнновації та технології в сфері послуг і харчуванняuk_UA
dc.subjectкарнавальний туризмuk_UA
dc.subjectкарнавалuk_UA
dc.subjectкарнавальний турuk_UA
dc.subjectрелігійні карнавалиuk_UA
dc.subjectрозважальні карнавалиuk_UA
dc.subjectкультурні карнавалиuk_UA
dc.subjectcarnival tourismuk_UA
dc.subjectcarnivaluk_UA
dc.subjectcarnival touruk_UA
dc.subjectreligious carnivalsuk_UA
dc.subjectentertainment carnivalsuk_UA
dc.subjectcultural carnivalsuk_UA
dc.titleРеалії розвитку карнавального туризму в Україніuk_UA
dc.title.alternativeRealities of the development of carnival tourism in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(5)uk_UA
dc.citation.spage52uk_UA
dc.citation.epage59uk_UA
dc.identifier.doi10.32782/2708-4949.1(5).2022.10-
Располагается в коллекциях:№1(5)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
45-Текст статті-42-2-10-20230329.pdf431.68 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.