Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorВикиданець, Євгеній Якович-
dc.date.accessioned2024-02-24T22:32:01Z-
dc.date.available2024-02-24T22:32:01Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано концептуальні положення управління процесами адаптації підприємств до зміни зовнішніх умов функціонування; проведено аналіз основних показників діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дом Оптагро»; проаналізовано фактори зовнішнього середовища ТОВ «Торговий дом Оптагро» та його вплив на діяльність підприємства; надано пропозиції щодо адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗовнішнє середовище підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectадаптивна маркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectомніканальна збутова політикаuk_UA
dc.titleАдаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ТОВ «Торговий дом Оптагро», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Викиданець Є.Я..pdf
  Restricted Access
1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.