Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774
Назва: Адаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ТОВ «Торговий дом Оптагро», м. Черкаси)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Викиданець, Євгеній Якович
Ключові слова: Зовнішнє середовище підприємства;стратегія;адаптивна маркетингова стратегія;омніканальна збутова політика
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано концептуальні положення управління процесами адаптації підприємств до зміни зовнішніх умов функціонування; проведено аналіз основних показників діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дом Оптагро»; проаналізовано фактори зовнішнього середовища ТОВ «Торговий дом Оптагро» та його вплив на діяльність підприємства; надано пропозиції щодо адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Викиданець Є.Я..pdf
  Restricted Access
1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.