Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774
Title: Адаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ТОВ «Торговий дом Оптагро», м. Черкаси)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Викиданець, Євгеній Якович
Keywords: Зовнішнє середовище підприємства;стратегія;адаптивна маркетингова стратегія;омніканальна збутова політика
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано концептуальні положення управління процесами адаптації підприємств до зміни зовнішніх умов функціонування; проведено аналіз основних показників діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дом Оптагро»; проаналізовано фактори зовнішнього середовища ТОВ «Торговий дом Оптагро» та його вплив на діяльність підприємства; надано пропозиції щодо адаптації підприємства до змін зовнішнього середовища.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4774
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Викиданець Є.Я..pdf
  Restricted Access
1.56 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.