Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorМатвієнко, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-02-24T23:24:49Z-
dc.date.available2024-02-24T23:24:49Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра наведено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності на регіональному ринку; обґрунтовано маркетингові заходи щодо розвитку конкурентних переваг підприємства; проведено аналіз основних показників економічної діяльності ТОВ «Спарта інтернешнл компані», проаналізовано середовище діяльності та його вплив на конкурентоспроможність підприємства; розроблено стратегію підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спарта інтернешнл компані» на регіональному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectстратегія підвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleСтратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку (на матеріалах ТОВ «Спарта інтернешнл компані», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Матвієнко А.О..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.