Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Назва: Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку (на матеріалах ТОВ «Спарта інтернешнл компані», м. Черкаси)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Матвієнко, Анна Олександрівна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;оцінка конкурентоспроможності;конкурентне середовище;стратегія підвищення конкурентоспроможності
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра наведено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності на регіональному ринку; обґрунтовано маркетингові заходи щодо розвитку конкурентних переваг підприємства; проведено аналіз основних показників економічної діяльності ТОВ «Спарта інтернешнл компані», проаналізовано середовище діяльності та його вплив на конкурентоспроможність підприємства; розроблено стратегію підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спарта інтернешнл компані» на регіональному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Матвієнко А.О..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.