Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Title: Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку (на матеріалах ТОВ «Спарта інтернешнл компані», м. Черкаси)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Матвієнко, Анна Олександрівна
Keywords: конкурентоспроможність підприємства;оцінка конкурентоспроможності;конкурентне середовище;стратегія підвищення конкурентоспроможності
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра наведено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності на регіональному ринку; обґрунтовано маркетингові заходи щодо розвитку конкурентних переваг підприємства; проведено аналіз основних показників економічної діяльності ТОВ «Спарта інтернешнл компані», проаналізовано середовище діяльності та його вплив на конкурентоспроможність підприємства; розроблено стратегію підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спарта інтернешнл компані» на регіональному ринку.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Матвієнко А.О..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.