Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук , Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorКучеренко, Вадим Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-02-26T12:34:38Z-
dc.date.available2024-02-26T12:34:38Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро». Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова програмаuk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ПП «МГ Агро», м Умань)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Кучеренко В.А..pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.