Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Назва: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ПП «МГ Агро», м Умань)
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Кучеренко, Вадим Анатолійович
Ключові слова: реклама;рекламна діяльність;стимулювання збуту;маркетингова стратегія;маркетингова програма
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро». Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Кучеренко В.А..pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.