Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Title: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ПП «МГ Агро», м Умань)
Authors: Пепчук , Сергій Миколайович
Кучеренко, Вадим Анатолійович
Keywords: реклама;рекламна діяльність;стимулювання збуту;маркетингова стратегія;маркетингова програма
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро». Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Кучеренко В.А..pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.