Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук , Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorМалега, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:27:53Z-
dc.date.available2024-02-26T13:27:53Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у ФОП Гусєв Д.Р. Розглянуто поняття та сутність системи маркетингових комунікацій; Розглянуто види та способи маркетингових комунікацій та виділені необхідні для власного дослідження; Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; Визначено параметри ефективності маркетингових комунікацій; Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено ефективність системи маркетингових комунікацій підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectпросування продукту;uk_UA
dc.titleВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро».. Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Малега_В.М..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.