Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук , Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorМалега, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:27:53Z-
dc.date.available2024-02-26T13:27:53Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у ФОП Гусєв Д.Р. Розглянуто поняття та сутність системи маркетингових комунікацій; Розглянуто види та способи маркетингових комунікацій та виділені необхідні для власного дослідження; Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; Визначено параметри ефективності маркетингових комунікацій; Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено ефективність системи маркетингових комунікацій підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectпросування продукту;uk_UA
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями на підприємстві (на матеріалах ФОП Гусєв Д.Р., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Малега_В.М..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.