Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Назва: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро».. Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Малега, Владислав Миколайович
Ключові слова: маркетингові комунікації;;просування продукту;
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у ФОП Гусєв Д.Р. Розглянуто поняття та сутність системи маркетингових комунікацій; Розглянуто види та способи маркетингових комунікацій та виділені необхідні для власного дослідження; Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; Визначено параметри ефективності маркетингових комунікацій; Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено ефективність системи маркетингових комунікацій підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Малега_В.М..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.