Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Назва: Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві (на матеріалах ФОП Гусєв Д.Р., м. Черкаси)
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Малега, Владислав Миколайович
Ключові слова: маркетингові комунікації;;просування продукту;
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у ФОП Гусєв Д.Р. Розглянуто поняття та сутність системи маркетингових комунікацій; Розглянуто види та способи маркетингових комунікацій та виділені необхідні для власного дослідження; Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; Визначено параметри ефективності маркетингових комунікацій; Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено ефективність системи маркетингових комунікацій підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4777
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Малега_В.М..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.