Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБочарніков, Юрій Валерійович-
dc.date.accessioned2024-02-27T11:48:52Z-
dc.date.available2024-02-27T11:48:52Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Досліджено підходи щодо визначення конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано методику оцінки конкурентоспромож¬ності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectстимулювання збуту;uk_UA
dc.subjectпрямий маркетинг.uk_UA
dc.titleОбґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла Черкаський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.