Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБочарніков, Юрій Валерійович-
dc.date.accessioned2024-02-27T11:48:52Z-
dc.date.available2024-02-27T11:48:52Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Досліджено підходи щодо визначення конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано методику оцінки конкурентоспромож¬ності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectстимулювання збуту;uk_UA
dc.subjectпрямий маркетинг.uk_UA
dc.titleОбґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла Черкаський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.