Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Назва: Обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла Черкаський р-н., Черкаська обл.)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Бочарніков, Юрій Валерійович
Ключові слова: конкурентоспроможність;;маркетингові комунікації;;стимулювання збуту;;прямий маркетинг.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Досліджено підходи щодо визначення конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано методику оцінки конкурентоспромож¬ності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.