Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Title: Обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла Черкаський р-н., Черкаська обл.)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Бочарніков, Юрій Валерійович
Keywords: конкурентоспроможність;;маркетингові комунікації;;стимулювання збуту;;прямий маркетинг.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Досліджено підходи щодо визначення конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано методику оцінки конкурентоспромож¬ності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.