Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorВласенко, Інна Володимирович-
dc.date.accessioned2024-02-29T10:07:41Z-
dc.date.available2024-02-29T10:07:41Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано птратегічний підхід в управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено концепцію маркетингового управління підприємством; Обґрунтовано принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства; Досліджено підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства; Проаналізовано господарську діяльність підприємства; Проаналізовано збутову діяльність компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегія;uk_UA
dc.subjectмаркетингове управління;uk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльність;uk_UA
dc.subjectпідприємство.uk_UA
dc.titleСтратегічний підхід в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Бориспіль, Бориспільський р-н., Київська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Власенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.