Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Назва: Стратегічний підхід в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Бориспіль, Бориспільський р-н., Київська обл.)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Власенко, Інна Володимирович
Ключові слова: стратегія;;маркетингове управління;;підприємницька діяльність;;підприємство.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано птратегічний підхід в управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено концепцію маркетингового управління підприємством; Обґрунтовано принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства; Досліджено підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства; Проаналізовано господарську діяльність підприємства; Проаналізовано збутову діяльність компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Власенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.