Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Title: Стратегічний підхід в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Бориспіль, Бориспільський р-н., Київська обл.)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Власенко, Інна Володимирович
Keywords: стратегія;;маркетингове управління;;підприємницька діяльність;;підприємство.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано птратегічний підхід в управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено концепцію маркетингового управління підприємством; Обґрунтовано принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства; Досліджено підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства; Проаналізовано господарську діяльність підприємства; Проаналізовано збутову діяльність компанії.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Власенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.