Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorКозятинський, Святослав Олегович-
dc.date.accessioned2024-02-29T10:20:18Z-
dc.date.available2024-02-29T10:20:18Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано стимулювання збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти розробки програми формування попиту та стимулювання збуту; Описано основні засоби формування попиту та стимулювання збуту, їх переваги та недоліки; Проведено пілотажне маркетингове дослідження сучасних підприємств із метою вибору засобів стимулювання збуту; Надано рекомендацій щодо застосування сучасним підприємством програми формування попиту та стимулювання збуту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпопит;uk_UA
dc.subjectстимулювання збуту;uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукції.uk_UA
dc.titleФормування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Козятинський С.О..pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.