Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Назва: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Козятинський, Святослав Олегович
Ключові слова: попит;;стимулювання збуту;;конкурентоспроможність продукції.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано стимулювання збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти розробки програми формування попиту та стимулювання збуту; Описано основні засоби формування попиту та стимулювання збуту, їх переваги та недоліки; Проведено пілотажне маркетингове дослідження сучасних підприємств із метою вибору засобів стимулювання збуту; Надано рекомендацій щодо застосування сучасним підприємством програми формування попиту та стимулювання збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Козятинський С.О..pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.