Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Title: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Козятинський, Святослав Олегович
Keywords: попит;;стимулювання збуту;;конкурентоспроможність продукції.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано стимулювання збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти розробки програми формування попиту та стимулювання збуту; Описано основні засоби формування попиту та стимулювання збуту, їх переваги та недоліки; Проведено пілотажне маркетингове дослідження сучасних підприємств із метою вибору засобів стимулювання збуту; Надано рекомендацій щодо застосування сучасним підприємством програми формування попиту та стимулювання збуту.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Козятинський С.О..pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.