Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorКравець, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-04T19:51:45Z-
dc.date.available2024-03-04T19:51:45Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра обґрунтовано сутність маркетингової діяльності підприємства та зібрано різні наукові концепції для його визначення. Також розроблено структуру маркетингового потенціалу, встановлено методологію для оцінки маркетингових ініціатив компанії. Проведено аналіз маркетингових заходів ТОВ «Бон Буассон Беверидж», і висунуто рекомендації для покращення керування маркетинговими процесами досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингові ресурсиuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Кравець О..pdf
  Restricted Access
2.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.