Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Кравець, Олександра Сергіївна
Ключові слова: маркетингова діяльність;маркетинговий потенціал;маркетингові ресурси
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра обґрунтовано сутність маркетингової діяльності підприємства та зібрано різні наукові концепції для його визначення. Також розроблено структуру маркетингового потенціалу, встановлено методологію для оцінки маркетингових ініціатив компанії. Проведено аналіз маркетингових заходів ТОВ «Бон Буассон Беверидж», і висунуто рекомендації для покращення керування маркетинговими процесами досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Кравець О..pdf
  Restricted Access
2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.