Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Кравець, Олександра Сергіївна
Keywords: маркетингова діяльність;маркетинговий потенціал;маркетингові ресурси
Issue Date: Dec-2022
Abstract: У кваліфікаційній роботі магістра обґрунтовано сутність маркетингової діяльності підприємства та зібрано різні наукові концепції для його визначення. Також розроблено структуру маркетингового потенціалу, встановлено методологію для оцінки маркетингових ініціатив компанії. Проведено аналіз маркетингових заходів ТОВ «Бон Буассон Беверидж», і висунуто рекомендації для покращення керування маркетинговими процесами досліджуваного підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Кравець О..pdf
  Restricted Access
2.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.