Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorНастенко, Вікторія Олегівна-
dc.date.accessioned2024-03-18T12:06:52Z-
dc.date.available2024-03-18T12:06:52Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та методи просування продукції підприємства. Узагальнено підходи до оцінки ефективності просування товарів. Обґрунтовано процес управління просуванням товарів. Охарактеризовано економічно-господарську діяльність підприємства. Оцінено ринок будівельних матеріалів в регіоні. Проаналізовано використання маркетингових інструментів просування продукції ТОВ «ДІА Трейд». Удосконалено політику просування компанії на ринку будівельних матеріалів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПросування;uk_UA
dc.subjectудосконалення політики просування;uk_UA
dc.subjectуправління просуванням;uk_UA
dc.subjectринок будівельних матеріалів;uk_UA
dc.subjectмаркетингові інструменти.uk_UA
dc.titleУдосконалення політики просування на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ДІА Трейд», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ _ Настенко В.О..pdf
  Restricted Access
1.67 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.