Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787
Назва: Удосконалення політики просування на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ДІА Трейд», м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Настенко, Вікторія Олегівна
Ключові слова: Просування;;удосконалення політики просування;;управління просуванням;;ринок будівельних матеріалів;;маркетингові інструменти.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та методи просування продукції підприємства. Узагальнено підходи до оцінки ефективності просування товарів. Обґрунтовано процес управління просуванням товарів. Охарактеризовано економічно-господарську діяльність підприємства. Оцінено ринок будівельних матеріалів в регіоні. Проаналізовано використання маркетингових інструментів просування продукції ТОВ «ДІА Трейд». Удосконалено політику просування компанії на ринку будівельних матеріалів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ _ Настенко В.О..pdf
  Restricted Access
1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.