Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorПанченко, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2024-03-18T12:24:11Z-
dc.date.available2024-03-18T12:24:11Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність маркетингового потенціалу та узагальнено наукові підходи до його визначення. Обґрунтовано структуру маркетингового потенціалу. Визначено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Бон Буассон - Беверидж». Визначено методи оцінки маркетингового потенціалу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Бон Буассон». Запропоновано напрями щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинговий потенціал;uk_UA
dc.subjectпотенціал підприємства;uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємства;uk_UA
dc.subjectефективність управління.uk_UA
dc.titleУправління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Панченко О.В..pdf
  Restricted Access
2.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.