Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789
Назва: Управління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Панченко, Олександр Володимирович
Ключові слова: Маркетинговий потенціал;;потенціал підприємства;;маркетингова діяльність підприємства;;ефективність управління.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність маркетингового потенціалу та узагальнено наукові підходи до його визначення. Обґрунтовано структуру маркетингового потенціалу. Визначено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Бон Буассон - Беверидж». Визначено методи оцінки маркетингового потенціалу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Бон Буассон». Запропоновано напрями щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Панченко О.В..pdf
  Restricted Access
2.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.