Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789
Title: Управління маркетинговим потенціалом підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Панченко, Олександр Володимирович
Keywords: Маркетинговий потенціал;;потенціал підприємства;;маркетингова діяльність підприємства;;ефективність управління.
Issue Date: Jun-2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність маркетингового потенціалу та узагальнено наукові підходи до його визначення. Обґрунтовано структуру маркетингового потенціалу. Визначено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Бон Буассон - Беверидж». Визначено методи оцінки маркетингового потенціалу. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Бон Буассон». Запропоновано напрями щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4789
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Панченко О.В..pdf
  Restricted Access
2.17 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.