Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4849
Назва: Формування стратегічних перспектив розвитку CRM-систем сучасних корпорацій
Автори: Лещенко, Марина Миколаївна
Курч, Дмитро Валерійович
Дата публікації: 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4849
Розташовується у зібраннях:051 Економіка (Міжнародна економіка)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курч.pdf865.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.