Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСовєтна, Альона Вікторівна-
dc.contributor.authorСтаркова, Катерина-
dc.date.accessioned2024-07-03T11:48:17Z-
dc.date.available2024-07-03T11:48:17Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.isbn978-966-683-641-3-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915-
dc.description.abstractДослідження присвячене порівнянню колоративної лексики та її функціонуванню в рекламах інтер’єру німецької та англійської мов. Сучасний етап розвитку лінгвістичної думки відрізняється надзвичайною увагою, спрямованою на семантику, в тому числі і на колоративнуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherApplied Linguistics-3D: Language, IT, ELT: Book of Papers III International Scientific and Practical Conference, Zhytomy, May 23-24, 2024uk_UA
dc.subjectколірuk_UA
dc.subjectінтерєрuk_UA
dc.subjectколоративна лексикаuk_UA
dc.titleМікрополе фіолетового кольору в рекламах інтерєруuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage59uk_UA
dc.citation.epage60uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AL3D_abstracts 2024_CORR 04.06.24.pdf1.43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.