Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915
Назва: Мікрополе фіолетового кольору в рекламах інтерєру
Автори: Совєтна, Альона Вікторівна
Старкова, Катерина
Ключові слова: колір;інтерєр;колоративна лексика
Дата публікації: 23-тра-2024
Видавництво: Applied Linguistics-3D: Language, IT, ELT: Book of Papers III International Scientific and Practical Conference, Zhytomy, May 23-24, 2024
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене порівнянню колоративної лексики та її функціонуванню в рекламах інтер’єру німецької та англійської мов. Сучасний етап розвитку лінгвістичної думки відрізняється надзвичайною увагою, спрямованою на семантику, в тому числі і на колоративну
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4915
ISBN: 978-966-683-641-3
Початкова сторінка: 59
Кінцева сторінка: 60
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AL3D_abstracts 2024_CORR 04.06.24.pdf1.43 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.