Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPidpalyi, Oleksandr-
dc.contributor.authorПідпалий, Олександр-
dc.date.accessioned2024-09-06T10:09:40Z-
dc.date.available2024-09-06T10:09:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2306-4412 (print)-
dc.identifier.issn2708-6070 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4979-
dc.description.abstractThe relevance of the study lies in the consideration of artificial intelligence and machine learning as one of the most important technologies that determine the future of the telecommunications industry. Integration of artificial intelligence and machine learning into cloud-based Session Initiative Protocol trunking solutions can potentially significantly improve the efficiency, performance, and security of these solutions. The purpose of the study was to analyse the possibilities of integrating artificial intelligence and machine learning in cloud-based Session Initiation Protocol trunking solutions. The analysis and the case study methods were applied. The study found that in the modern world, artificial intelligence and machine learning can no longer be considered separately from many aspects of human activity. These technologies are widely used in the telecommunications sector. The integration of artificial intelligence and machine learning in this sector is a key to solving various problems. The findings underline that artificial intelligence and machine learning have the potential to significantly improve the efficiency, performance, and security of cloud-based Session Initiation Protocol trunking solutions. In particular, it was found that these technologies can be successfully used for intelligent call routing, optimising resource allocation, and providing a higher level of security. The results of the study are an important contribution to improving intelligent call routing, optimising resource allocation, and improving the level of security for data and network protection. In addition, the results of the study have the potential to increase the competitiveness of telecommunication companies and ensure the sustainable development of this industry.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає у розгляді штучного інтелекту та машинного навчання як одних із найважливіших технологій, що визначають майбутнє телекомунікаційної галузі. Інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання у хмарних рішеннях Session Initiation Protocol-транкінгу потенційно може значно покращити ефективність, продуктивність та безпеку цих рішень. Метою дослідження було проаналізувати можливості інтеграції штучного інтелекту та машинного навчання в хмарних рішеннях Session Initiation Protocolтранкінгу. Були застосовані метод аналізу та метод кейс-стаді. За результатами дослідження встановлено, що в сучасному світі штучного інтелекту та машинного навчання вже не можуть бути розглянуті окремо від багатьох аспектів людської діяльності. Ці технології широко використовуються в телекомунікаційній сфері. Інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання в цей сектор є ключовою для вирішення різноманітних завдань. Отримані результати підкреслюють, що штучного інтелекту та машинного навчання мають потенціал значно підвищити ефективність, продуктивність та безпеку хмарних рішень Session Initiation Protocol-транкінгу. Зокрема, виявлено, що ці технології можуть бути успішно використані для інтелектуальної маршрутизації дзвінків, оптимізації розподілу ресурсів та забезпечення вищого рівня безпеки. Результати дослідження є важливим внеском у покращення інтелектуальної маршрутизації дзвінків, оптимізації розподілу ресурсів, підвищення рівня безпеки для захисту даних та мереж. Окрім того, результати дослідження мають потенціал для підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних компаній і забезпечення сталого розвитку цієї галузі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВісник Черкаського державного технологічного університету. Технічні наукиuk_UA
dc.subjecttelecommunicationsuk_UA
dc.subjectnetwork monitoringuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.subjectroutinguk_UA
dc.subjectdynamic managementuk_UA
dc.subjectintegration and capabilitiesuk_UA
dc.subjectтелекомунікаціїuk_UA
dc.subjectмоніторинг мережіuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectмаршрутизаціяuk_UA
dc.subjectдинамічне управлінняuk_UA
dc.subjectінтеграція і можливостіuk_UA
dc.titleFuture prospects: AI and machine learning in cloud-based SIP trunkinguk_UA
dc.title.alternativeМайбутні перспективи: ШІ та машинне навчання в хмарному SIP-транкінгуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume29uk_UA
dc.citation.issue1uk_UA
dc.citation.spage24uk_UA
dc.citation.epage35uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.62660/bcstu/1.2024.24-
Розташовується у зібраннях:том 29, №1/2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf806.43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf154.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf225.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.