Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4979
Назва: | Future prospects: AI and machine learning in cloud-based SIP trunking |
Інші назви: | Майбутні перспективи: ШІ та машинне навчання в хмарному SIP-транкінгу |
Автори: | Pidpalyi, Oleksandr Підпалий, Олександр |
Ключові слова: | telecommunications;network monitoring;quality of service;routing;dynamic management;integration and capabilities;телекомунікації;моніторинг мережі;якість обслуговування;маршрутизація;динамічне управління;інтеграція і можливості |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Черкаського державного технологічного університету. Технічні науки |
Короткий огляд (реферат): | The relevance of the study lies in the consideration of artificial intelligence and machine learning as one
of the most important technologies that determine the future of the telecommunications industry. Integration of
artificial intelligence and machine learning into cloud-based Session Initiative Protocol trunking solutions can
potentially significantly improve the efficiency, performance, and security of these solutions. The purpose of the
study was to analyse the possibilities of integrating artificial intelligence and machine learning in cloud-based
Session Initiation Protocol trunking solutions. The analysis and the case study methods were applied. The study
found that in the modern world, artificial intelligence and machine learning can no longer be considered separately
from many aspects of human activity. These technologies are widely used in the telecommunications sector. The
integration of artificial intelligence and machine learning in this sector is a key to solving various problems. The
findings underline that artificial intelligence and machine learning have the potential to significantly improve the
efficiency, performance, and security of cloud-based Session Initiation Protocol trunking solutions. In particular,
it was found that these technologies can be successfully used for intelligent call routing, optimising resource
allocation, and providing a higher level of security. The results of the study are an important contribution to
improving intelligent call routing, optimising resource allocation, and improving the level of security for data
and network protection. In addition, the results of the study have the potential to increase the competitiveness of
telecommunication companies and ensure the sustainable development of this industry. Актуальність дослідження полягає у розгляді штучного інтелекту та машинного навчання як одних із найважливіших технологій, що визначають майбутнє телекомунікаційної галузі. Інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання у хмарних рішеннях Session Initiation Protocol-транкінгу потенційно може значно покращити ефективність, продуктивність та безпеку цих рішень. Метою дослідження було проаналізувати можливості інтеграції штучного інтелекту та машинного навчання в хмарних рішеннях Session Initiation Protocolтранкінгу. Були застосовані метод аналізу та метод кейс-стаді. За результатами дослідження встановлено, що в сучасному світі штучного інтелекту та машинного навчання вже не можуть бути розглянуті окремо від багатьох аспектів людської діяльності. Ці технології широко використовуються в телекомунікаційній сфері. Інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання в цей сектор є ключовою для вирішення різноманітних завдань. Отримані результати підкреслюють, що штучного інтелекту та машинного навчання мають потенціал значно підвищити ефективність, продуктивність та безпеку хмарних рішень Session Initiation Protocol-транкінгу. Зокрема, виявлено, що ці технології можуть бути успішно використані для інтелектуальної маршрутизації дзвінків, оптимізації розподілу ресурсів та забезпечення вищого рівня безпеки. Результати дослідження є важливим внеском у покращення інтелектуальної маршрутизації дзвінків, оптимізації розподілу ресурсів, підвищення рівня безпеки для захисту даних та мереж. Окрім того, результати дослідження мають потенціал для підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних компаній і забезпечення сталого розвитку цієї галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4979 |
ISSN: | 2306-4412 (print) 2708-6070 (online) |
DOI: | https://doi.org/10.62660/bcstu/1.2024.24 |
Том: | 29 |
Випуск: | 1 |
Початкова сторінка: | 24 |
Кінцева сторінка: | 35 |
Розташовується у зібраннях: | том 29, №1/2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 806.43 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
зміст.pdf | 154.55 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
титул.pdf | 225.37 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.