Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorДзюба, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2024-10-31T17:11:56Z-
dc.date.available2024-10-31T17:11:56Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, функції та фактори впливу на збутову діяльність підприємства. Наведено цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства. Розглянуто критерії і показники оцінки ефективності збутової політики підприємства Проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності та аналіз збутової політики досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи покращення збутової політики підприємства. Обгрунтовано доцільність створення інтернет-магазину для збільшення обсягів продажу підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутова політика;uk_UA
dc.subjectКанали збуту;uk_UA
dc.subjectМетоди збуту продукції;uk_UA
dc.subjectЛогістика;uk_UA
dc.subjectПросування;uk_UA
dc.subjectСтимулювання збуту.uk_UA
dc.titleФормування збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Прем’єр плаза ЛТД», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дзюба К.О.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.