Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Название: Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Прем’єр плаза ЛТД», м. Черкаси)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Дзюба, Катерина Олегівна
Ключевые слова: Збутова політика;;Канали збуту;;Методи збуту продукції;;Логістика;;Просування;;Стимулювання збуту.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, функції та фактори впливу на збутову діяльність підприємства. Наведено цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства. Розглянуто критерії і показники оцінки ефективності збутової політики підприємства Проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності та аналіз збутової політики досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи покращення збутової політики підприємства. Обгрунтовано доцільність створення інтернет-магазину для збільшення обсягів продажу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дзюба К.О.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.