Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Title: Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Прем’єр плаза ЛТД», м. Черкаси)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Дзюба, Катерина Олегівна
Keywords: Збутова політика;;Канали збуту;;Методи збуту продукції;;Логістика;;Просування;;Стимулювання збуту.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, функції та фактори впливу на збутову діяльність підприємства. Наведено цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства. Розглянуто критерії і показники оцінки ефективності збутової політики підприємства Проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності та аналіз збутової політики досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи покращення збутової політики підприємства. Обгрунтовано доцільність створення інтернет-магазину для збільшення обсягів продажу підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дзюба К.О.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.