Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Назва: Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Прем’єр плаза ЛТД», м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Дзюба, Катерина Олегівна
Ключові слова: Збутова політика;;Канали збуту;;Методи збуту продукції;;Логістика;;Просування;;Стимулювання збуту.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, функції та фактори впливу на збутову діяльність підприємства. Наведено цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства. Розглянуто критерії і показники оцінки ефективності збутової політики підприємства Проведено оцінку ефективності маркетингової діяльності та аналіз збутової політики досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи покращення збутової політики підприємства. Обгрунтовано доцільність створення інтернет-магазину для збільшення обсягів продажу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5062
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дзюба К.О.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.