Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5071
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorШевченко, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T10:31:32Z-
dc.date.available2024-11-04T10:31:32Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5071-
dc.description.abstractОбрана тема є актуальною для сільськогосподарських підприємств, які часто стикаються з проблемою низьких цін на продукцію та необхідністю пошуку нових ринків збуту. Правильно побудована комунікаційна політика може допомогти підприємству залучити нових клієнтів та збільшити обсяг продажу. Особливо важливою маркетингова комунікація є для малих і середніх сільськогосподарських підприємств, які не мають достатньо ресурсів для проведення масштабних рекламних кампаній. У цьому випадку маркетингові комунікації можуть бути спрямовані на підтримку основного бізнесу, зокрема на збільшення зв'язків зі вже існуючими клієнтами, а також на створення ефективного іміджу підприємства. Мета дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної політики сільськогосподарського підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування комунікаційної політики підприємства на ринку сільськогосподарської продукції. Предметом дослідження є теоретико-прикладні напрямки удосконалення комунікаційної політики СПОП «Відродження». Відповідно до мети були поставлені та вирішені наступні завдання: визначення сутності формування комунікаційної політики підприємства, дана характеристика інструментам комунікацій, дослідження особливостей застосування маркетингових комунікацій на сільськогосподарських підприємствах, вивчення загальної характеристики та аналіз маркетингового середовища підприємства, аналіз маркетингової політики комунікацій на підприємстві, розроблені заходи щодо підвищення ефективності комунікацій на підприємства, враховуючи особливості його діяльності та маркетингового середовище, обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомунікаційна політика;uk_UA
dc.subjectЗастосування маркетингових комунікацій;uk_UA
dc.subjectАналіз маркетингового середовища підприємства;uk_UA
dc.subjectАналіз маркетингової політики комунікацій на підприємстві.uk_UA
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах сільськогосподарського приватно-орендне підприємство «Відродження», м. Шпола, Звенигородський район, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Шевченко_А.В..pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.