Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5071
Назва: Удосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах сільськогосподарського приватно-орендне підприємство «Відродження», м. Шпола, Звенигородський район, Черкаська обл.)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Шевченко, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: Комунікаційна політика;;Застосування маркетингових комунікацій;;Аналіз маркетингового середовища підприємства;;Аналіз маркетингової політики комунікацій на підприємстві.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): Обрана тема є актуальною для сільськогосподарських підприємств, які часто стикаються з проблемою низьких цін на продукцію та необхідністю пошуку нових ринків збуту. Правильно побудована комунікаційна політика може допомогти підприємству залучити нових клієнтів та збільшити обсяг продажу. Особливо важливою маркетингова комунікація є для малих і середніх сільськогосподарських підприємств, які не мають достатньо ресурсів для проведення масштабних рекламних кампаній. У цьому випадку маркетингові комунікації можуть бути спрямовані на підтримку основного бізнесу, зокрема на збільшення зв'язків зі вже існуючими клієнтами, а також на створення ефективного іміджу підприємства. Мета дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної політики сільськогосподарського підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування комунікаційної політики підприємства на ринку сільськогосподарської продукції. Предметом дослідження є теоретико-прикладні напрямки удосконалення комунікаційної політики СПОП «Відродження». Відповідно до мети були поставлені та вирішені наступні завдання: визначення сутності формування комунікаційної політики підприємства, дана характеристика інструментам комунікацій, дослідження особливостей застосування маркетингових комунікацій на сільськогосподарських підприємствах, вивчення загальної характеристики та аналіз маркетингового середовища підприємства, аналіз маркетингової політики комунікацій на підприємстві, розроблені заходи щодо підвищення ефективності комунікацій на підприємства, враховуючи особливості його діяльності та маркетингового середовище, обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5071
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Шевченко_А.В..pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.