Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorЯценюк, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:05:58Z-
dc.date.available2024-11-04T11:05:58Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти рекламної стратегії підприємств легкої промисловості; проведено аналіз основних показників економічної діяльності виробничо торгівельної фірми «Вікторія», досліджено рекламну діяльність ВТФ «Вікторія»; розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної кампанії ВТФ «Вікторія», проведено визначення цільової споживчої групи, як основи рекламної стратегії та сформовано рекламну стратегію та здійснено оцінку її ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectРеклама;uk_UA
dc.subjectРекламна стратегія;uk_UA
dc.subjectСпоживча група;uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз.uk_UA
dc.titleРозробка рекламної стратегії підприємства ВТФ «Вікторія» ( на матеріалах ВТФ «Вікторія», м. Чигирин, Черкаський район)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Яценюк І.О..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.