Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073
Title: Розробка рекламної стратегії підприємства ВТФ «Вікторія» ( на матеріалах ВТФ «Вікторія», м. Чигирин, Черкаський район)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Яценюк, Іван Олександрович
Keywords: Маркетинг;;Реклама;;Рекламна стратегія;;Споживча група;;SWOT-аналіз.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти рекламної стратегії підприємств легкої промисловості; проведено аналіз основних показників економічної діяльності виробничо торгівельної фірми «Вікторія», досліджено рекламну діяльність ВТФ «Вікторія»; розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної кампанії ВТФ «Вікторія», проведено визначення цільової споживчої групи, як основи рекламної стратегії та сформовано рекламну стратегію та здійснено оцінку її ефективності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Яценюк І.О..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.