Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимиріна-
dc.contributor.authorГладкова, Єлена Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T11:34:39Z-
dc.date.available2024-11-04T11:34:39Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації та планування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено аналіз організаційно-господарської діяльності підприємства ПРАТ «СК ПРОВІДНА», досліджено маркетингове макросередовище підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення організації та планування маркетингової діяльності на ПРАТ «СК ПРОВІДНА» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectСтрахові послуги;uk_UA
dc.titleОрганізація та планування маркетингової діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «СК Провідна», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Гладкова Є.О..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.