Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Назва: Організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «СК Провідна», м. Черкаси)
Автори: Ганжала, Ірина Володимиріна
Гладкова, Єлена Олександрівна
Ключові слова: Маркетинг;;Маркетингова діяльність;;Страхові послуги;
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації та планування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено аналіз організаційно-господарської діяльності підприємства ПРАТ «СК ПРОВІДНА», досліджено маркетингове макросередовище підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення організації та планування маркетингової діяльності на ПРАТ «СК ПРОВІДНА» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Гладкова Є.О..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.