Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Title: Організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «СК Провідна», м. Черкаси)
Authors: Ганжала, Ірина Володимиріна
Гладкова, Єлена Олександрівна
Keywords: Маркетинг;;Маркетингова діяльність;;Страхові послуги;
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації та планування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено аналіз організаційно-господарської діяльності підприємства ПРАТ «СК ПРОВІДНА», досліджено маркетингове макросередовище підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення організації та планування маркетингової діяльності на ПРАТ «СК ПРОВІДНА» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5078
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Гладкова Є.О..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.