Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5095
Название: Мікрополе чорного кольору в рекламах нтер’єру
Авторы: Совєтна, Альона Вікторівна
Старкова, Катерина
Ключевые слова: колір;інтерєр;реклама;чорний
Дата публикации: 31-окт-2024
Издательство: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Переяслав, 31 жовтня 2024 р.: збірник наукових праць. Вип.110
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню вживаності чорного кольору в рекламі інтер’єру в англомовнвй та німецькомовній періодиці. Аналізується частотність вживання та різноманіття мікрополя
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5095
Первая страница: 158
Последняя страница: 160
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Совєтна.pdf843.44 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.