Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorЗаріцький, Глєб Валентинович-
dc.date.accessioned2024-11-20T14:03:50Z-
dc.date.available2024-11-20T14:03:50Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5108-
dc.description.abstractУ роботі досліджено основні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд» у м. Черкаси. Розглянуто сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності, зокрема аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів, що впливають на діяльність компанії. Виокремлено стратегічні інструменти та методи, які сприяють підвищенню конкурентних переваг підприємства, зокрема впровадження інновацій, покращення обслуговування клієнтів, оптимізація логістичних процесів і вдосконалення маркетингової політики. У результаті запропоновано практичні рекомендації щодо посилення позицій ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectУправління підприємством;uk_UA
dc.subjectКонкурентні переваги;uk_UA
dc.subjectРинкова позиція.uk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Заріцького Г.В.pdf
  Restricted Access
819.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.