Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5108
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Заріцький, Глєб Валентинович
Ключові слова: Конкурентоспроможність;;Управління підприємством;;Конкурентні переваги;;Ринкова позиція.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено основні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд» у м. Черкаси. Розглянуто сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності, зокрема аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів, що впливають на діяльність компанії. Виокремлено стратегічні інструменти та методи, які сприяють підвищенню конкурентних переваг підприємства, зокрема впровадження інновацій, покращення обслуговування клієнтів, оптимізація логістичних процесів і вдосконалення маркетингової політики. У результаті запропоновано практичні рекомендації щодо посилення позицій ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5108
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Заріцького Г.В.pdf
  Restricted Access
819.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.