Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorЦокур, Руслана Русланівна-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:35:24Z-
dc.date.available2024-11-25T09:35:24Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто шляхи удосконалення політики просування підприємства на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси. Проведено аналіз сучасних тенденцій у цифровому маркетингу та оцінено ефективність існуючих підходів до просування продукції компанії. Особливу увагу приділено використанню таких інструментів, як соціальні мережі, контекстна реклама, email-маркетинг. У результаті дослідження запропоновано конкретні рекомендації щодо вдосконалення цифрових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетинг;uk_UA
dc.subjectПолітика просування;uk_UA
dc.subjectЦифрові стратегії;uk_UA
dc.subjectМаркетингові кампанії;uk_UA
dc.subjectВеб-сайт.uk_UA
dc.titleУдосконалення політики просування на основі інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Цокур Р.Р.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.