Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Назва: Удосконалення політики просування на основі інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Цокур, Руслана Русланівна
Ключові слова: Інтернет-маркетинг;;Політика просування;;Цифрові стратегії;;Маркетингові кампанії;;Веб-сайт.
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто шляхи удосконалення політики просування підприємства на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси. Проведено аналіз сучасних тенденцій у цифровому маркетингу та оцінено ефективність існуючих підходів до просування продукції компанії. Особливу увагу приділено використанню таких інструментів, як соціальні мережі, контекстна реклама, email-маркетинг. У результаті дослідження запропоновано конкретні рекомендації щодо вдосконалення цифрових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Цокур Р.Р.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.